torsdag 8 januari 2009

Wohoo!

Då har man blivit med jobb. Börjar i februari så det är ingen stress. Chansringde min gamla arbetsplats och det visade sig att dom behövde mig. Roligt att min nya chef är en kille som jag gått skola med. Känner mig riktigt taggad faktiskt.
Då måste man bara bestämma sig om man ska hyra ut "läggan" i andrahand eller säga upp den.. Hmm.. Just nu känns det som det sist nämnda. Fast om ni kära läsare känner till någon ordningsam person som behöver en möblerad etta med sovalkov i den norrländska huvudstaden med krypavstånd från krogarna. Så hör av er.. Fort!

3 kommentarer:

Sanna sa...

Nämen, grattis! Vad roligt för dig. Då blir det back to the roots då? Så trevligt. Då kommer jag gärna förbi på en mugg te. Kram!

Kennet sa...

Sanna: Jepps. Back to the roots it is och du är mycket välkommen på te.

Anja och Jonas sa...

Grattis! Då blir det ingen firma ihop med Jonte då...som fortfarande är arbetslös/pappaledig. Är det Ske-å som gäller nu?