tisdag 13 januari 2009

Surgubbe

Vad i HELVETE är det för fel på elbolag...? Hur mycket mer ska dom tjäna på oss idioter som köper el av dom. När jag fick min elräkning igår för perioden sep-dec så var den på 300 spänn mer än perioden tidigare och så har det nästan varit sen jag flyttade hit. Dom ska ha mer och mer pengar av mig. Dessutom så har jag verkligen jobbat för att få ner elförbrukningen men för det fick man ett hånskratt rakt i ansiket av elbolagen. Jag hoppas verkligen och innerligt att cheferna och styrelsen och alla andra som badar i mina surt förtjänade pengar drunknar i dom lååååångsamt. Är det rimligt att betala 7500 tusen per år för en etta som dessutom har vattenburen värme som nästan aldrig är på..?
Jag ska fan bli häxdoktor och lägga en ordentligt fet föbannelse på dom djävlarna som tjänar på det här.

1 kommentar:

pappa sa...

Det känns dyrt,vi betalar ca 14000:-/år men vi är ju 5st och ibland fler.Med facitihand så kanske det var bra att gå i första svängen från Volvo,det lär ju inte bli lätt nu i Umeå/Pappa