lördag 10 januari 2009

Snabba ryck.

Sa upp lägenheten igår. Kom fram till att jag troligtvis inte kommer att bo i denna stad något mer så då är det ju onödigt att ha en lägenhet här. Flytten blir innan den 1:a februari. Är lite små orolig att jag ska behöva betala dubbla hyror men jag tror oron är rätt onödig då jag redan igår eftermiddag hade en intresserad som var förbi o kikade på den.
Har även börjat med ett par listor över flytten så att det ska gå så smidigt som möjligt.
Kan även avslöja att målet med flytten ligger på gränsen mellan Sverige och Norge... Så kanske ni kan räkna ut vart någonstans det bär av. :-)

2 kommentarer:

christel sa...

Haha, ja jag tror jag kan lista ut det ;) Jag tror det blir ett besök där i vinter för mig också!

IndianaJonas sa...

Jaså! Back home to Gränko!!! Nå då kanske vi ses snart i en snödriva...