tisdag 20 januari 2009

Min första lista.

En liten lista som är snodd av min systeryster.

Nämn något som gjorde dig glad igår.
-Jag trodde att lägenheten skulle bli uthyrd men det visade sig idag att så blev det inte.

Vad gjorde du klockan 8 imorse?
- Åt gröt och kollade på gómorgon.

Vad gjorde du för 15 minuter sen?
-Paratade i telefon

Det sista du sa högt?
-"Då säger vi så."

Det senaste någon sa till dig?
-"Då ringer jag när jag är utanför."

Vad var det senaste du åt?
-Kaffe+ 3st grovlimpmackor med skinka på och en banan.

Vad var det senaste du köpte?
-A-fil. Tydligen så har AXA slut på fiberhavregryn.. Arrgg.

Vad är det för väder hos dig just nu?
-Snöigt.

Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
-Nä inte riktigt. Men man vet ju aldrig..

Favoritklädsel?
-Mjukisar+hood.

Favoritlåt just nu?
-"We are dust" med Burst.

Vad ser du om du tittar till höger?
-Ett välstädat vardagsrum.

Vad gör dig glad just nu?
-Att jag har en ny intressent på lägenheten som är på väg hit nu.

Humör just nu?
-Ganska bra.

Favoritgodis?
-Popcorn.

Kläder just nu?
-Jeans från HM, T-shirt från en cykel & snowboard butik i nelson, kanada. Hood från HM.

Sommarplaner?
-Vet inte.

Morgon eller nattmänniska?
-Morgon. Men ändå har jag svårt att gå ut och gå innan frukost. Vill men kommer mycket sällan iväg.

Längtar efter mest just nu?
-Att jag ska bli av med lägenheten och att flytten ska gå smidigt.

1 kommentar:

Flygarn sa...

Håller tummarna för att människan vill ha lägenheten. Om jag bodde i ume och inte hade man och barn skulle jag vilja bo i den ju. Alla gånger. Fan jag skulle vilja bo i den fastän jag inte bor i ume och fastän jag har man och barn.

En eeeegen lägenhet. Mmmm..